پژوهشگاه رویان در عرضه خدمات سلامت به بیماران خارجی برتر شد

پژوهشگاه رویان در عرضه خدمات سلامت به بیماران خارجی برتر شد

به گزارش گردو دانلود، پژوهشگاه رویان بعنوان یکی از مراکز برتر در عرضه خدمات گردشگری سلامت به بیماران خارجی ارائه شد.



به گزارش گردو دانلود به نقل از پژوهشگاه رویان، در دومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی (IPH ۲۰۲۳) که در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی بعنوان یکی از مراکز برتر عرضه خدمات گردشگری سلامت بیماران خارجی ارائه شد.
سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعنوان یکی از سخنرانان این همایش اظهار داشت: پارسال ۱.۲ میلیون توریست سلامت از کشورهای مختلف برای درمان به جمهوری اسلامی ایران سفر کردند که بیشترین مراجعات در بحث درمان ناباروری بوده است.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: همچون موارد دیگری که برای درمان به ایران رجوع میکنند، میتوان به جراحی های زیبایی، جراحی چشم و بیماری های قلبی - عروقی، بیماری های در رابطه با سرطان، دندان پزشکی و پیوند عضو اشاره نمود.
وی با اشاره به اینکه نقش بیمه ها باید پررنگ تر شود اضافه کرد: بیمار باید با خیال راحت و در یک مسیر استاندارد خدمت بگیرد. بیماری که از کشور خارجی به ما رجوع میکند، باید از ابتدا دسترسی داشته باشد و در یک بسته خدمتی مشخص درمان خویش را بگیرد و راضی برود.
بیمارستان ها و مراکز درمانی، کلینیک های تخصصی، شرکتهای تجهیزات پزشکی و دارویی، شرکتهای خدمات گردشگری درمانی، استارتاپ ها و شرکتهای دانش بنیان مخاطبان این رویداد بین المللی بودند که به منظور هم افزایی و تبادل تجربیات و انتقال دانش و فناوری در نمایشگاه و برنامه های جانبی مشارکت خوبی داشتند.
یکی از شرکتهای معتبر دانش بنیان این رویداد بین المللی، شرکت فناوری بُن یاخته های رویان، نخستین بانک خصوصی سلول های خون بندناف است.

1402/04/30
11:08:34
5.0 / 5
391
تگهای خبر: استاندارد , خدمات , دانش بنیان , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴