در یك شركت دانش بنیان محقق شد؛

بومی سازی مواد شیمیایی بهسازی آب های صنعتی

بومی سازی مواد شیمیایی بهسازی آب های صنعتی

به گزارش گردو دانلود، فعالان یک شرکت دانش بنیان با فعالیت در زمینه ارتقای کیفیت مواد شیمیایی مورد استفاده در آب های صنعتی، موفق شدند نیاز کشور به واردات این مواد را رفع کنند.



به گزارش گردو دانلود به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، زیبا محمدیان فرد مدیر ارشد واحد لابراتوار یک شرکت دانش بنیان ضمن اشاره به فعالیت این مجموعه فناور در حوزه مواد شیمیایی کاربردی آب اظهار داشت: شرکت تولیدی دانش بنیان محافظان بهبود آب، در زمینه بومی سازی مواد شیمیایی بهسازی آب های صنعتی فعالیت می کند.
این فعال فناور، به بعضی از تولیدات این شرکت اشاره نمود و اظهار داشت: علاوه بر تولید و عرضه محصولاتی از قبیل بازدارنده های خوردگی و رسوب، بایوساید و بایو دیسپرسانت و… خدماتی از قبیل فروش ابزار دقیق و انواع کیت های شناسایی آزمایشگاهی، تأمین و توزیع مواد اولیه در سطح کشور، عرضه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره، آموزش مهندسین و کارشناسان حوزه های مختلف کنترل خوردگی و رسوب در صنایع از فعالیتهای این شرکت دانش بنیان به حساب می آید.
محمدیان فرد، ضمن اشاره به توانمندی در ارزیابی کیفی و آزمایش های مرتبط، اظهار داشت: هم اکنون بیشتر از ۶۰ نفر در مجموعه محافظان بهود آب مشغول به فعالیت هستند؛ بیشتر از ۵۰ نفر از آنان فارغ التحصیلان مقاطع دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی هستند که در چارچوب متخصص و کارشناس به صنایع مختلف کشور خدمت عرضه می کنند.
وی ضمن اشاره به تولید انواع مواد بازدارنده خوردگی و رسوب، تولید آنتی فوم های صنعتی و همینطور تولید بعضی از مواد اولیه صنعتی اضافه کرد: امکان عرضه خدمات ازمایشگاهی در دامنه کاری تعریف شده در کنار خدمات مشاوره، فروش کیت های میکروبی برای انجام تحقیقات اکادمیک از دیگر خدمات محافظان بهبود آب به حساب می آید.
این فعال فناور، ضمن اشاره به ارتباط هر چه بیش تر صنعت و دانشگاه و تجهیز هر چه بیشتر لابراتوار های تحقیقاتی صنعتی و دانشگاهی، اظهار داشت: با عرضه خدمات آزمایشگاهی با هزینه های منطقی، تسهیل واردات تجیهزات و فناوری های جدید، فرهنگ سازی و جلب اعتماد صنایع مادر جهت پذیرش محصولات جایگزین و هم بستر سازی جهت پیشگیری از مهاجرات افراد متخصص و دانشگاهی میتوان رشد اقتصاد دانش بنیان و پیشرفت فناوری ها را شاهد بود.

1402/04/26
13:47:10
5.0 / 5
328
تگهای خبر: تولید , خدمات , دانش بنیان , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱